12 תשובות
את ענית לעצמך...
הוא שיכור...
זה עוד יותר מבאס לדעתי...
תעזבי אותו... לדעתי לא צריך לעשות עם זה כלום...
זה לא אומר כלום כי הוא פועל מתוך הבירה ולא מהלב והרגשות...
לא הייתי לוקחת את זה ברצינות יותר מידי... אם הוא רציני הוא יכתוב לך גם שהוא לא שיכור
דווקא אנשים שיכורים אומרים את האמת
נכנס יין יצא סוד
אנונימית
אבל אל תתרגשי מזה יותר מדי לדעתי חח
אנונימית
דווקא אומרים שכששיכורים הכי כנים, כי לא מסננים את מה שאומרים. אני חושבת שאולי יש שם משהו.
כמו שכתבו מעליי, לא, הוא לא מתכוון לזה. פשוט תכתבי לו "אין מצב" או משהו.
שואל השאלה:
בסוף מסתבר שהוא צחק עליי עם אחותו וחבר שלו וכול מה שהוא כתב היה רק כדי להסתלבט עליי.
תודה בכול מקרה באמת מעריכה.
אנונימית
הוא אידיוט
הוא באמת בן אדם טיפש וילדותי לפי דעתי ואני מצטער לשמוע שזאת הייתה הסיבה להודעה, למרות שהיא לא פחות גרועה מכל סיבה אחרת שהייתה יכולה להיות, (מזל שהוא עכשיו אקס) את צריכה להיות שמחה שלא נשארת בזוגיות עם אדם שכזה. אני הייתי חושב פעמיים אם להישאר איתו בקשר כלשהו (גם אם אתם לא מדברים לעיתים קרובות)
בהצלחה !
אם הוא כותב לך הודעה משכרות אז כנראה שלא.
זה לא נשמע רציני כלל, וגם אם כן זה עצוב שהוא צריך להגיע למצב כזה כדי לכתוב לך זאת, המילים "אני אוהב אותך" הם לא סתם מילים. אם הוא באמת אוהב אותך אז הוא היה אומר לך זאת כשהוא בהכרה מלאה, אני אישית לא חושב שזה דבר חיובי בין אם הוא התכוון לכך ובין אם לא.
בהצלחה !