3 תשובות
באמת שזה שטויות.. אז יהיו עוד מלא שיתחפשו לזה, אז מה??
תהיה לך תחפושת יפה שנשמעת מושקעת :)
תהיה לך תחפושת יפה שנשמעת מושקעת :)
אני מבינה את הבאסה אבל פורים נועד בשביל לבלות כיום ולא בשביל להיות מלכת התחפושות
אזמה תהיו שדה חמניות
באותו הנושא: