6 תשובות
כשזה יהיה הזמן הנכון אתה תמצא מישהי. אני בטוחה בזה:)
שואל השאלה:
לאלא אני שואל הגיונית יש מצב שאף אחת לא תימשך אליי?כי בינתיים ככה זה נראה
אנונימי
שואל השאלה:
בוא נגיד מחמאה מכל סוג שהוא לא קיבלתי כבק כמה שנים טובות רק ההפך(מכוער, אין לך סיכוי עם בנות, אפס וכאלה)
אנונימי
יש גם תקופות כאלה...תהיה שלם עם עצמך זה שעדיין לא פגשת מישהי לא אומר כלום , תמיד יש סיכוי
שואל השאלה:
פגשתי הרבה משהי חח פשוט הם לא מסתכלות עליי אפילו
אנונימי
התכוונתי לא פגשת מישהי שיצאת איתנ