11 תשובות
אני חושב שכדאי שתגיד לה את זה. אולי במכתב, כמו שכתבת פה.
אולי התת מודע שלך לא מוכן לקבל את זה פשוט? אולי אתה צריך לשמוע את זה ממנה.
אולי התת מודע שלך לא מוכן לקבל את זה פשוט? אולי אתה צריך לשמוע את זה ממנה.
שואל השאלה:
היא אמרה לי שאני כמו אח בשבילה, היא אמרה שאני חמוד וחתיך אבל זה ירגיש לה לצאת כמו אח שלה.
כבר אמרתי לה שאני אוהב אותה.
היא אמרה לי שאני כמו אח בשבילה, היא אמרה שאני חמוד וחתיך אבל זה ירגיש לה לצאת כמו אח שלה.
כבר אמרתי לה שאני אוהב אותה.
אנונימי
אולי תנסה להסתובב עם חברים אחרים, ותנסה להתרחק ממנה יותר.
למרות שזה די מרושע, כי היא לא עשתה לך כלום.
למרות שזה די מרושע, כי היא לא עשתה לך כלום.
שואל השאלה:
אני חייב לנתק איתה קשר, אני מאוהב בה בטירוף וכל פעם שאני רואה אותה אני פשוט משתגע.. אני יכול לדבר עם חברים שלי פתאום היא עוברת שנייה לידיי ואני עוצר לדבר לכמה שניות
אני חייב לנתק איתה קשר, אני מאוהב בה בטירוף וכל פעם שאני רואה אותה אני פשוט משתגע.. אני יכול לדבר עם חברים שלי פתאום היא עוברת שנייה לידיי ואני עוצר לדבר לכמה שניות
אנונימי
אוו זה הדבר הכי חמוד ששמעתי בעולם!! הלוואי וכל בן יגיד ככה וייפתח על הרגשות שלו, בלי קשר לשאלה המסת לי את הלב כרגע והחברה הכי טובה שלך מפסידה ובגדול! הייתי נמצאת באותה הסיטואציה כמו שלך וזה לא המצב הכי נוח להיות בו, ואם להגיד את האמת זה מתסכל. אז היה לי קראש על החבר הכי טוב שלי יותר זמן משאני יכולה להגיד והוא ראה אותי כאחות קטנה ולא יותר מזה, לא הייתי מוכנה לוותר ולהרים ידיים לא משנה עד כמה זה כואב כי המחשבה שלא ניסית לעשות כל מה שאתה יכול כואבת יותר מכל דבר אחר, גם אם נכשלת בסוף. בקיצור היום הוא החבר שלי ואני אוהבת אותו הכי בעולם, תן לזמן לעשות את שלו והיא כבר תבין מה היא פיספסה(;
וגם אם לא אל תשב בחיבוק ידיים אני בטוחה שעוד מלא בנות היו שמחות להיות איתך, אל תיתקע על מישהי אחת ותנסה להיפתח יותר גם עם אחרים.
ואל תעז לנתק איתה קשר! זה לא פיתרון תאמין לי שניסיתי אבל אז אתה תתחרט על הרגע שבו הרחקת אותה, כי אתה לא תוכל להחזיר אותה חזרה
וגם אם לא אל תשב בחיבוק ידיים אני בטוחה שעוד מלא בנות היו שמחות להיות איתך, אל תיתקע על מישהי אחת ותנסה להיפתח יותר גם עם אחרים.
ואל תעז לנתק איתה קשר! זה לא פיתרון תאמין לי שניסיתי אבל אז אתה תתחרט על הרגע שבו הרחקת אותה, כי אתה לא תוכל להחזיר אותה חזרה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל היא לא כמו כל הבנות האחרות.. היא כל כך מושלמת, היא כל כל מצחיקה ומדהימה - בשנתיים האלו יצאתי עם המון בנות כדי לנסות לשכוח אותה אבל ניסיתי לחפש בבנות שיצאתי איתן דברים שיש בחברה הכי טובה שלי - היא הכל בשבילי, היא העצב, השמחה, הכעס, היא הופכת אותי לבן אדם הרבה יותר טוב ואני לא רוצה לוותר עלייה אבל אני פשוט חייב כי אני יודע שרק אני אפגע פה.
כן אבל היא לא כמו כל הבנות האחרות.. היא כל כך מושלמת, היא כל כל מצחיקה ומדהימה - בשנתיים האלו יצאתי עם המון בנות כדי לנסות לשכוח אותה אבל ניסיתי לחפש בבנות שיצאתי איתן דברים שיש בחברה הכי טובה שלי - היא הכל בשבילי, היא העצב, השמחה, הכעס, היא הופכת אותי לבן אדם הרבה יותר טוב ואני לא רוצה לוותר עלייה אבל אני פשוט חייב כי אני יודע שרק אני אפגע פה.
אנונימי
אתה חייב להפסיק לכתוב ככה כי הלב שלי לא עומד בזה, בא לי רק לתת לך חיבוק, אבל תאמין לי שזה יותר יכאב אם היא לא תהיה בחיים שלך, כי אתה תדחיק אותה ויהיה לך מאוד קשה להחזיר אותה, מכל מה שאתה אומר פה זה רק יותר סיבות למה לא לנתק איתה את הקשר. אין טוב בלי רע, כמו שאמרת היא כל הרגשות שלך היא אור ביום קודר ולפעמים זאת שהופכת את היום לקודר. אבל תמשיך לחייך ולמצוא את הכח לא לוותר!
אנונימית
שואל השאלה:
יש לה חבר אבל, אמרתי לה את זה לפני חודשיים והשבוע היא התחילה לצאת עם חבר טוב שלי.
יש לה חבר אבל, אמרתי לה את זה לפני חודשיים והשבוע היא התחילה לצאת עם חבר טוב שלי.
אנונימי
ברגע שניסית הכל ובכל זאת נכשלת אז תרים ידיים ותניף דגל לבן, אבל עד שלא תנסה אתה לא יכול לוותר מראש!
אנונימית
אין מישהו אחר בעולם שיכול להבין אותך כמוני, הייתי בסיטואצייה הזאת כל כך הרבה זמן שאני יודעת איך אתה מרגיש. הוא הבן אדם הכי מיוחד לי בעולם ובאותה התקופה המחשבה על זה שאני בחיים לא אוכל להחזיק לו את היד ולספר ולצעוק מה אני מרגישה כלפיו הרגה אותי מבפנים. זה יהיה שקר מצידי להגיד לך להתקדם הלאה אבל ברגע שהיא תזכה לראות אותך היא לא תאמין שהיא לא ראתה את זה קודם. אם הייתי מוותרת על החבר הכי טוב שלי ומנתקת איתו את הקשר זה בחיים לא היה קורה ובחיים לא הייתי זוכה בבן אדם כל כך מדהים ומתוק
אנונימית
שואל השאלה:
זה כזה קשה באמת.. אני לא יכול להסביר אפילו במילים מה קורה לי כשאני רואה אותה, זה אחד הדברים הכי קשים. בחיים שלי לא הרגשתי כל כך מאוהב, בחיים
זה כזה קשה באמת.. אני לא יכול להסביר אפילו במילים מה קורה לי כשאני רואה אותה, זה אחד הדברים הכי קשים. בחיים שלי לא הרגשתי כל כך מאוהב, בחיים
אנונימי
באותו הנושא: