9 תשובות
יאפ
שואל השאלה:
שלחתי להם מייל תלונה. מישהו עוד עשה ? זה רק מהיום וזה דוחה
שלחתי להם מייל תלונה. מישהו עוד עשה ? זה רק מהיום וזה דוחה
אנונימית
חח אין טעם להתלונן כי הם שמים את הפרסומות האלה בשביל כסף
אנונימי
שואל השאלה:
שישימו פרסומות נורמאליות הכוונה
שישימו פרסומות נורמאליות הכוונה
אנונימית
צודקת .. אבל לא ניראה לי שהם יקשיבו
אנונימי
שואל השאלה:
נו אמרתי שאין לי בעיה שישימו פרסומות רק שלא יהיו סוטות כי זה מטריד אותי
נו אמרתי שאין לי בעיה שישימו פרסומות רק שלא יהיו סוטות כי זה מטריד אותי
אנונימית
בסדרות ספיציפית לא
לא
אכן.