2 תשובות
כן תלכי לבית ספר תיהיה עם חברות והתחושה תשכח מהר יותר
וואו כן זה קרה לי גם, את מרגישה לבד בטח כשאתבבית כי בבית ספר כי שם מעסיקים אותך ואני גם מרגישה ככה.. אם את רוצה אני יכולה לדבר איתך תמיד בפרטי, אם בא לך לפרוק קצת :) אוהבת
באותו הנושא: