9 תשובות
ברור, זה לגיטימי
הגיוני
מרוב שזה חסר את מנסה תמיד לחפש וזה גורם לך לחוסר שקט, ברגע שתמצאי את מה שחסר הדברים יירגעו
אכן כן
שואל השאלה:
הבעיה שיקח לי כנראה המון זמן לקבל את זה
:(
אנונימית
נכון, לפעמים זה נראה כמו נצח אבל בסופו של דבר זה שווה את זה..או שפשוט משחררים
שואל השאלה:
זה מאוד קשה
לספר מה חסר לי?
אנונימית
אם את רוצה, את גם מוזמנת לשלוח לי לפרטי
אנונימית שלום,

נשמע שאת חווה תחושת חסך.. כי יש משהו שאת רוצה שיהיה בחייך אך הוא אינו שם וזה משפיע על מה שאת מרגישה ועל הצורה בה את מגיבה. מתארת לעצמי שמה שחסר לך, חשוב לך מאוד וכי את מרגישה חסרת שקט ולא שלמה כל עוד הוא אינו חלק מהחיים שלך ולכן את מאמינה כי הוא משפיע על ההתנהגות שלך ואולי אפילו משנה אותך..

משערת כי החור שיש בחייך מעציב אותך ומעיק עלייך וכי היית רוצה להבין קצת יותר לעומק כיצד זה משפיע עלייך ולמה.. לעיתים לדבר על הקושי עוזר לנו להבין את עצמנו בצורה טובה יותר.. אולי תוכלי למצוא אדם קרוב איתו תרגישי בנוח לדבר על זה ויתכן ותוכלי לשפר את הרגשתך..
בנוסף, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) וחשבתי להזמין אותך אלינו לצ'אט. הצ'אט הוא אישי ואנונימי ופועל בכל ערב בין תשע לחצות (מלבד שישי) ואנחנו נהיה שם בכדי להיות לך אוזן קשבת, לנסות להבין את שעובר עלייך ואולי גם להקל במעט על הכאב שלך..
נחכה לך,
מתנדבת סה"ר.