18 תשובות
כמובן
ברור
לא נראה לי, זה פיגור בהתפתחות
לא
שואל השאלה:
כי לא נראה לי שזה בסדר אפילו המחנכת שלי ענבל אמרה שזה לא בסדר
כי לא נראה לי שזה בסדר אפילו המחנכת שלי ענבל אמרה שזה לא בסדר
סורי אבל את ילדה בוגרת
זה לא משעמם אותך?
זה לא משעמם אותך?
אם תרצי
אין זו אגדה
(מילים אני
לחן עממי)
אין זו אגדה
(מילים אני
לחן עממי)
אנונימית
שואל השאלה:
לא
לא
יש לך בעיות כלשהן?
מה זה הניסוח והישירות הזאת חח^
אנונימית
^זה לא נראה לי הכי לגיטימי
נכון אבל יש דרך להתנסח
אנונימית
תעשי כל מה שעושה לך טוב, כל עוד זה לא פוגע באף אחד אז הכל טוב.
צפי במה שאת רוצה ובמה שעושה לך טוב.
דברי אם בעל מקצוע זה יכול להיות בעיה בהתפתחות
זה בסדר
קצת מוזר אבל בסדר..
קצת מוזר אבל בסדר..
תעשי מה שאת רוצה
שואל השאלה:
כי המחנכת שלי אומרת לי שאני צריכה להפסיק לראות את זה היא אמרה שאני צריכה להתבגר אבל הסברתי לה שזה קשה לי מאוד להתבגר אז מה לעשות עכשיו להמשיך לראות או לא?
כי המחנכת שלי אומרת לי שאני צריכה להפסיק לראות את זה היא אמרה שאני צריכה להתבגר אבל הסברתי לה שזה קשה לי מאוד להתבגר אז מה לעשות עכשיו להמשיך לראות או לא?