4 תשובות
אין לאף אחד יכולת, וגם אם כן הרוב המוחלט של מי שימות יהיה מעזה ומירדן
נב ותיהיה מלחמת עולם
הם לא יפוצצו את זה
הם לא יודעים
ואולי אין שם
נכון
אנונימית
ישראל תושמד
אנונימי