6 תשובות
הסיכוי אפסי
זה לא אשמתך תהיי טובה עם מי שאת! אבא שלך צריך להתבגר על זה.. ויש סיכוי שזה בכלל לא בגללך!!
תמשיכי להיות איך שאת ותוהבי את עצמך !
תמשיכי להיות איך שאת ותוהבי את עצמך !
אולי הוא לא ציפה לזה ובגלל זה אבל זה אולי בגלל זקנה
אנונימית
לא זה ממש לא קשור אלייך אל תאכלי סתם סרטים אם סו מי שאת וטל תאשימי טת עצמך
לא בטוח.. חוץ מזה אין לך מה להאשים את עצמך
זו את, ובמוקדם ובמאוחר היית מספרת לו..
אבל יש סיכוי טוב שזה לא קשור בכלל
זו את, ובמוקדם ובמאוחר היית מספרת לו..
אבל יש סיכוי טוב שזה לא קשור בכלל
אולי
באותו הנושא: