5 תשובות
שלא התחברת אליהן.
לא נורא, רוס סיכויים שלא תראי אותם.
לא נורא, רוס סיכויים שלא תראי אותם.
שהן לא חברות שלך אבל את מדברת איתן קצת
זה לא אומר כלום. לא תמיד מתחברים לאנשים, ובטח שלא בטירונות שנמשכת פחות מחודש. את תתחברי יותר לאנשים כשתהיי בסדיר.
שואל השאלה:
כל החודש וחצי טירונות הזאת הרגשתי לבד בחיים ל4 הרגשתי לבד בגלל זה הוצאתי מלא נפקדות נראלכם יגידו לי לעשות שוב טירונות?
כל החודש וחצי טירונות הזאת הרגשתי לבד בחיים ל4 הרגשתי לבד בגלל זה הוצאתי מלא נפקדות נראלכם יגידו לי לעשות שוב טירונות?
אנונימית
זה לא אומר כלום מלבד זה שכולכן מבינות היטב שאחרי הטירונות קרוב לוודאי שאף אחת לא תשאר חברה של השניה. באופן טבעי אתן נזהרות מלהקשר אחת לשניה כדי לא להתמודד אחר כך עם ההתפלגות...
באותו הנושא: