5 תשובות
טיפ ממני, אני במצב דומה, שקופה לחלוטין.
ואני דווקא נהנית מזה, אם לא התחברת לילדים בכיתה, אז לא התחברת, לא צריך להידחף ולהילחם על זה.
ואני דווקא נהנית מזה, אם לא התחברת לילדים בכיתה, אז לא התחברת, לא צריך להידחף ולהילחם על זה.
^ממש מסכימה עם התגובה שמעליי. הרגשתי בדיוק ככה בבית ספר ובשלב כלשהו הבנתי שפשוט לא צריך בכוח אם רואים שזה לא עובד ולא בא בטבעיות, אם לא מצאת את מקומך במסגרת של בית ספר זה אומר שתמצאי את מקומך במקום אחר ויותר טוב :)
אני מסכימה עם אלה שמעליי, אבל אם את בכל זאת רוצה להתחבר עם כמה שנראים לך בסדר, ואת יכולה פשוט להכנס לשיחות, להיות מעורבת יותר, גם אני הייתי ככה והבנתי שהכל תלוי בי
תנסי לדבר להיות חלק ...
תזמי שיחות.
תזמי שיחות.
אני לא ממש יודעת איך לעזור סורי..
אבל ביטחון עצמי זה פתרון להכל
אבל ביטחון עצמי זה פתרון להכל
באותו הנושא: