8 תשובות
לקחת לתיקון, לחנות שממנו קנית אותו
תקחי לתיקון
תיקון אני מניח
אני מקווה שלא התכוונת בלהיפטר ממנו לטלפון, אם כן תקחי פטיד ותדפקי את הטלפון אחרי זה תשפכי עליו חלב ואחרי זה תדפקי עוד פעם ואז תזרקי אותו מצוק
אני מקווה שלא התכוונת בלהיפטר ממנו לטלפון, אם כן תקחי פטיד ותדפקי את הטלפון אחרי זה תשפכי עליו חלב ואחרי זה תדפקי עוד פעם ואז תזרקי אותו מצוק
תיקון בטח יש לך גאלקסי?
אי אפשר להיפטר ממנו בעצמך זו תוצאה של נזק לחלק שמאחורי הזכוכית שאחראי למה שמוצג.
תצטרכי לקחת לתיקון ולהחליף מסך
תצטרכי לקחת לתיקון ולהחליף מסך
לקחת לתיקון
להחליף מסך/חקנות טלפון חדש
לקחת לתיקון
באותו הנושא: