7 תשובות
150%
את האמת שהרוב לא ממש שונאים את הימין, יותר את ביבי ואת הממשלת הלכה. הדעה שלי היא מרכז קצת נוטה לשמאל ואני יכולה להגיד לך שהבעיה העיקרית שלי עם הימין זה בעיקר הדתיים.
נע^יותרר מזהה
לא הוספתי כפול 5
המון אחוזים , אבל השנאה היא הדדית.
זה ממש תלוי כמה קיצונים הם. אל תכלילו. כנל לגבי השנאה של הימין לשמאל
אחוז קטן. פוליטיקה זה לא מקום לשנאה
אנונימי