6 תשובות
כן
שואל השאלה:
זה כואב כמה זמן בערך ניתוח??^
זה כואב כמה זמן בערך ניתוח??^
אנונימי
תיזהר מניתוח שקשור לקונכיות יש סיבוך שטוענים שהוא נדיר אבל בפועל הוא לא ממש נדיר שנגרם אחרי כריתה מלאה של הקונכיות אבל יכול גם להתרחש גם אם מסירים הרבה פחות
והוא מתבטא בכך שגם אם האף שלך לא סתום בכלל אתה לא מרגיש שנכנס לך אוויר ואתה מרגיש שאתה טובע 24/7
קראתי על מקרי התאבדות של אנשים, הם לא מצליחים לישון ברציפות, חושבים בכל רגע נתון על כל נשימה, מתפרקת להם המשפחה, מפטרים אותם
מישהו רצח את המנתח שלו משום שנוצר אצלו הסיבוך
הבנתי שזה עלול להיווצר גם אם הניתוח עבר כשורה, בגלל זה זה מפחיד
מנגד, יש אנשים שעברו אפילו כריתה מלאה וטוענים שהנשימה השתפרה פלאים
הסיבוך נקרא תסמונת האף הריק ולרופאים נוח להתעלם מזה, הם מסתכלים בתוך האף, רואים שהכול תקין ואין חסימה במעברי האוויר וטוענים שהחלקת על השכל
שמעתי רק על רופא אחד בעולם שעוזר לאנשים שקרה להם הנורא מכול וזה ע"י השתלת הקונכיות החסרות מגופה ולא ידוע אם זה פתרון זמני או קבוע והאם לכולם זה יצליח
למה אתה צריך את הניתוח? הקונכיות התחתונות מוגדלות?
והוא מתבטא בכך שגם אם האף שלך לא סתום בכלל אתה לא מרגיש שנכנס לך אוויר ואתה מרגיש שאתה טובע 24/7
קראתי על מקרי התאבדות של אנשים, הם לא מצליחים לישון ברציפות, חושבים בכל רגע נתון על כל נשימה, מתפרקת להם המשפחה, מפטרים אותם
מישהו רצח את המנתח שלו משום שנוצר אצלו הסיבוך
הבנתי שזה עלול להיווצר גם אם הניתוח עבר כשורה, בגלל זה זה מפחיד
מנגד, יש אנשים שעברו אפילו כריתה מלאה וטוענים שהנשימה השתפרה פלאים
הסיבוך נקרא תסמונת האף הריק ולרופאים נוח להתעלם מזה, הם מסתכלים בתוך האף, רואים שהכול תקין ואין חסימה במעברי האוויר וטוענים שהחלקת על השכל
שמעתי רק על רופא אחד בעולם שעוזר לאנשים שקרה להם הנורא מכול וזה ע"י השתלת הקונכיות החסרות מגופה ולא ידוע אם זה פתרון זמני או קבוע והאם לכולם זה יצליח
למה אתה צריך את הניתוח? הקונכיות התחתונות מוגדלות?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה שטיות את מדברת^
איזה שטיות את מדברת^
אנונימי
תתבייש לך זה אסון
אנונימית
שואל השאלה:
טוב חח^
טוב חח^
אנונימי