14 תשובות
לדעתי כן
כל עוד זה מוקדם בהריון אז כן.
לנשים מגיעה זכות מלאה על הגוף שלהן
זכותן המלאה.
לא, לדעתי הפלה זה רצח
אבל אם מדובר בהפלה בעקבות אונס, זה בסדר
ברור שכן.
ממש לא, זה רצח לכל דבר
"אינן מסוגלות מבחינה כלכלית לממן את גידול הילד"
קונדום זה 6 שקל...
אנונימי
כל עוד הן לא נאנסו אז לא
כן ואני אפילו תומכת בזה .
אם אדם יודע שאין לו אשרות כלכלית או באופן כללי יודע שהוא לא רוצה תינוק אז למה שבכל זאת יגדל ?
כן, כל עוד אין לו דופק
כן אם זה מוקדם בהריון
אבל שלא יחזור שוב (שיהיו אחראיות. אה ואם זה אונס זה לא קשור לאחריות של האישה)
כמובן, וזה לא משנה מאיזו סיבה, לאף אחד לא אמורה להיות החוצפה לבוא ולהעביר על זה ביקורת, ובטח שלא גברים.