5 תשובות
המשלוח מנות לענק
ואת אמורה לקבל מהגמד
הגמד מביא לענק. הגמד צריך להביא לך (את הענקית שלו), את צריכה להביא לענק שלך (את הגמדית שלו)
הגמד הוא זה שמביא והענק הוא זה שמקבל...
אני זכרתי את זה לפי זה שכאילו הענק מקבל אז הוא שמן... אז הוא מקבל...
עזבי... אני פשוט סרוטה :)
כל אחד הוא גם גמד וגם ענק, את לא יודעת מי הגמד שלך את יודעת רק מי הענק שלך ולו את מביאה.
ענק.