7 תשובות
תאמת שדי גרוע לדעתי.



פלורנטין.
שואל השאלה:
ארך ארך ארך!
אנונימית
לא אהבתי
הייתי צריכה לצאת לנשום קצת אוויר צח אחרי זה
הקודמים היו הרבה יותר טובים.
חלש מאוד ביחס לקודמים
יתרונות:
הרבה יותר ארוך מהפרקים הקודמים
האנימציה טובה ויפה יותר (לדעתי)
חסרונות:
פחות הצחיק (אותי)