5 תשובות
1 זכותה
2 תשחרר
3 אל תיהיה אובססיבי זה מרחיק ומטריד
2 תשחרר
3 אל תיהיה אובססיבי זה מרחיק ומטריד
אל תתעסק בתפל אח יקר. תתעסק במה שחשוב שזה אתה ולא היא
תניח לזה, אני מבינה את הקושי שבפרידה אבל יהיה בסדר. אל תנסה לנתח כל דבר עכשיו כי זה סתם יכאיב יותר. מניסיון!
זה שהיא מגיבה למישהו לא אומר שהיא בקטע שלו או משהו וזה שהיא מגיבה למישהו לא אומר שהיא לא בתקופה קשה
אנונימית
מבין שזה לא קל אחי אבל תנסה שלא להתמקד בכל דבר שהיא עושה ולנסות לנתח את זה אתה רק תתחרפן מזה יכול להיות שהיא באמת צריכה את הזמן שלה תכבד אותה ותתקדם ואולי תחזרו בעתיד מי יודע אבל אם אתה רק תתקע על זה ולא תשחרר ממנה אתה תרחיק אותה ממך ויגרום לה רק לדחות אותך וגם אם נגיד לא תחזורו אז כנראה שזה לא היה זה ואתה עוד תכיר את מי שתתאים לך בעתיד
באותו הנושא: