10 תשובות
פיננסי זה כל מה שעוסק בכספים
תהיה אמיתי, כן, תגיד רק דברים טובים על מקום העבודה הקודם שלך, (אם היה לך)
במרכז הערכה, תשתדל לבלוט אבל לא יותר מדי
תדבר באסרטיביות, תשדר ביטחון עצמי. תהיה נחמד וחייכני.
בהצלחה!
תהיה אמיתי, כן, תגיד רק דברים טובים על מקום העבודה הקודם שלך, (אם היה לך)
במרכז הערכה, תשתדל לבלוט אבל לא יותר מדי
תדבר באסרטיביות, תשדר ביטחון עצמי. תהיה נחמד וחייכני.
בהצלחה!
מכיר את הוט
טוב, התנהג ברוגע, אתה צריך להראות ולהשמע תמיד שירותי, תרבה להקשיב אבל תהיה אסרטיבי אם יש פעילות/סימולציה קבוצתית בעדינות תביע את דעתך.
הכי חשוב, חייך הרבה, אבל שיהיה קשור למשהו שמעלה חיוך,
תדגיש שאתה אמין ואוהב לפתור בעיות לאנשים.
אתה חזק בעבודות צוות וכו'.
בהצלחה.
הכי חשוב, חייך הרבה, אבל שיהיה קשור למשהו שמעלה חיוך,
תדגיש שאתה אמין ואוהב לפתור בעיות לאנשים.
אתה חזק בעבודות צוות וכו'.
בהצלחה.
שואל השאלה:
תודה אנשים מדהימים.
רק זה בלי מרכז הערכה, ככה נאמר בחברת משאבי אנוש ששלחו אותי לשם. רק ראיון אישי כולל סימולציות ומבחנים (מוזר, אבל נקווה שבאמת זה יהיה ככה).
פיננסי זה כספים? אוקי.
זה מקום עבודה ראשון שלי, אני צעיר יחסית 19.
הוא אמר לי להתלבש יפה ורישמי, אבל יהיה חם מחר, ג'ינס זה חם. אני אלבש דגמח וחולצת t נקווה שיהיה בסדר אני חושב על כל דבר חח:)
יש למישהו עוד משהו להוסיף? על מה לשאול בתנאי עבודה, על מה להסתכל בחוזה? לבקש אותו לבית? כל דבר...
תודה אנשים מדהימים.
רק זה בלי מרכז הערכה, ככה נאמר בחברת משאבי אנוש ששלחו אותי לשם. רק ראיון אישי כולל סימולציות ומבחנים (מוזר, אבל נקווה שבאמת זה יהיה ככה).
פיננסי זה כספים? אוקי.
זה מקום עבודה ראשון שלי, אני צעיר יחסית 19.
הוא אמר לי להתלבש יפה ורישמי, אבל יהיה חם מחר, ג'ינס זה חם. אני אלבש דגמח וחולצת t נקווה שיהיה בסדר אני חושב על כל דבר חח:)
יש למישהו עוד משהו להוסיף? על מה לשאול בתנאי עבודה, על מה להסתכל בחוזה? לבקש אותו לבית? כל דבר...
אנונימי
מנוסה עם כושר שכנוע
שואל השאלה:
לשקר? כי אני לא באמת מנוסה, עבודת שירות לקוחות ראשונה שלי. גם לא עבדתי בעבר במכירות (הבנתי גם מוכרים ללקוחות על הדרך vod ערוצים וכאלה..)
אני הולך לשם בשביל החוויה, רק להרגיש איך זה:)
נעבור? נעבור. לא נעבור, יהיו הזדמנויות אחרות.
אבל כן בראיון אני אראה שאני ממש רוצה את זה, ואלחם על זה. כמובן:)
רק הכי טוב לא לפתח יותר מידי ציפיות.
לשקר? כי אני לא באמת מנוסה, עבודת שירות לקוחות ראשונה שלי. גם לא עבדתי בעבר במכירות (הבנתי גם מוכרים ללקוחות על הדרך vod ערוצים וכאלה..)
אני הולך לשם בשביל החוויה, רק להרגיש איך זה:)
נעבור? נעבור. לא נעבור, יהיו הזדמנויות אחרות.
אבל כן בראיון אני אראה שאני ממש רוצה את זה, ואלחם על זה. כמובן:)
רק הכי טוב לא לפתח יותר מידי ציפיות.
אנונימי
אמרו כבר בעיקר את מה שצריך בריאיון, מספיק ללבוש גינס וחולצת t, משהו שיראה אלגנט, וכמובן נעליים ולא כפכפיםכמובן חשוב לשדר ביטחון אבל לא לשדר שחצנות.
כאשר אתה מדבר עם הבן אדם מולך להסתכל בעיניים ולא לשלב ידיים כי זה מעיד על דברים שליליים, לחייך גם ופשוט לא לשדר לחץ.
רוב הסיכויים שיתנו לך מקרה עם לקוח שדורש דברים רבים או כועס ואתה כביכול צריך לבוא לקראתו אך אם תבוא לקראתו אז זה פוגע במידה מסויימת בחברה, פה הם רוצים פשוט לראות שמצד אחד אתה בא לקראת הלקוח אך מצד שני בא גם לקראת החברה בכך שתרגיע את הלקוח ותסביר לו בצורה יפה שלא יוכל לקבל מה שמבקש אך תוכל לפרגן לו בדרך אחרת. החשוב הוא שתזכור שמקרים כאלה צריכים להיות על המאזננים ששני הצדדים נהנים מכך.
מבחינת החוזה בדרך כלל מזמינים אחרי הריאיון לבוא שוב ולחתום על החוזה, את החוזה אתה קורא לאט וברוג (אני מאמין שהם לא יציקו), סעיף שלא ברור לך אתה מבקש הסבר עליו
ובנימה אישית עצה ממי שעבד בתחום השירות לקוחות 5 שנים - יהיו לך מצבים רבים של אנשים כועסים (הייתי אומר 90% מהשיחות ) בגלל עניינים של חיובים כספיים או כל מיני אי הבנות, ההכי חשוב זה שתהיה תמיד רגוע ולא לקחת באופן אישי אם מקללים אותך ) לי קרה כמה פעמים, במידה וצריך להעמיד לקוח במקום אז תעשה את זה בצורה יפה, בנוסף תהיה רגיש לתלונות של לקוחות כי קורה פעמים רבות שלקוח לא מטורטר ומספיק נציג אחד שיקח את הטיפול ויעשה אותו מאושר, תאמין או לא לפעמים לשמוע תודה בטלפון ממישהו עושה את היום.
לגבי השיחות קורים מצבים שלקוח אחד מעצבן ופשוט גורם לך להיות עצבני ואז זה משליך על שאר השיחות שלך אז במצב כזה שאתה רואה שקיבלת את הקריז פשוט תבקש לצאת שניה לשירותים ותרגיע את עצמך או שאפילו תביא איתך לעבודה איזה משהו שאפשר לשחק עם הידיים להוציא את העצבים.
בשירות לקוחות גם יש מנסים למכור ללקוח כל מיני ערוצים או הטבות של ערוצים בתשלום אז לא צריך להיות איש מכירות אבל הם במהלך העבודה מציקים קצת למכור,
כאשר אתה מדבר עם הבן אדם מולך להסתכל בעיניים ולא לשלב ידיים כי זה מעיד על דברים שליליים, לחייך גם ופשוט לא לשדר לחץ.
רוב הסיכויים שיתנו לך מקרה עם לקוח שדורש דברים רבים או כועס ואתה כביכול צריך לבוא לקראתו אך אם תבוא לקראתו אז זה פוגע במידה מסויימת בחברה, פה הם רוצים פשוט לראות שמצד אחד אתה בא לקראת הלקוח אך מצד שני בא גם לקראת החברה בכך שתרגיע את הלקוח ותסביר לו בצורה יפה שלא יוכל לקבל מה שמבקש אך תוכל לפרגן לו בדרך אחרת. החשוב הוא שתזכור שמקרים כאלה צריכים להיות על המאזננים ששני הצדדים נהנים מכך.
מבחינת החוזה בדרך כלל מזמינים אחרי הריאיון לבוא שוב ולחתום על החוזה, את החוזה אתה קורא לאט וברוג (אני מאמין שהם לא יציקו), סעיף שלא ברור לך אתה מבקש הסבר עליו
ובנימה אישית עצה ממי שעבד בתחום השירות לקוחות 5 שנים - יהיו לך מצבים רבים של אנשים כועסים (הייתי אומר 90% מהשיחות ) בגלל עניינים של חיובים כספיים או כל מיני אי הבנות, ההכי חשוב זה שתהיה תמיד רגוע ולא לקחת באופן אישי אם מקללים אותך ) לי קרה כמה פעמים, במידה וצריך להעמיד לקוח במקום אז תעשה את זה בצורה יפה, בנוסף תהיה רגיש לתלונות של לקוחות כי קורה פעמים רבות שלקוח לא מטורטר ומספיק נציג אחד שיקח את הטיפול ויעשה אותו מאושר, תאמין או לא לפעמים לשמוע תודה בטלפון ממישהו עושה את היום.
לגבי השיחות קורים מצבים שלקוח אחד מעצבן ופשוט גורם לך להיות עצבני ואז זה משליך על שאר השיחות שלך אז במצב כזה שאתה רואה שקיבלת את הקריז פשוט תבקש לצאת שניה לשירותים ותרגיע את עצמך או שאפילו תביא איתך לעבודה איזה משהו שאפשר לשחק עם הידיים להוציא את העצבים.
בשירות לקוחות גם יש מנסים למכור ללקוח כל מיני ערוצים או הטבות של ערוצים בתשלום אז לא צריך להיות איש מכירות אבל הם במהלך העבודה מציקים קצת למכור,
שואל השאלה:
ירון היקר, תשובה מעולה. תודה לך אדם יקר. חיכיתי למישהו כמוך!
זה בסדר אם אבקש ממך את הפייסבוק שלך? ממש מספר שאלות קצרות בצ'אט. במידה וכן אשלח לך מסר פרטי, בכדי לא לחשוף בפני כולם.
תודה גם אם לא, עשית לי את היום.
ירון היקר, תשובה מעולה. תודה לך אדם יקר. חיכיתי למישהו כמוך!
זה בסדר אם אבקש ממך את הפייסבוק שלך? ממש מספר שאלות קצרות בצ'אט. במידה וכן אשלח לך מסר פרטי, בכדי לא לחשוף בפני כולם.
תודה גם אם לא, עשית לי את היום.
אנונימי
אם התפקיד שלך הוא ייצוגי, כלומר, אנשים רואים אותך, ואתה צריך להיות ולהיראות מכובד, אני ממליצה לך לא לבוא עם דגמ"ח וחולצת t, אלא משהו יותר מכובד וייצוגי. אל תזלזל במראה, זה גורם שמשפיע.
תשתדל לא להיות ביישן מדי אבל גם לא להיות שחצן או רברבן מדי.
אם יש לך, תביא תעודות הצטיינות מכל מיני מקומות, כל דבר שיוכל להראות לאדם שמולך את הכישורים והיכולות שלך.
בהצלחה! (:
תשתדל לא להיות ביישן מדי אבל גם לא להיות שחצן או רברבן מדי.
אם יש לך, תביא תעודות הצטיינות מכל מיני מקומות, כל דבר שיוכל להראות לאדם שמולך את הכישורים והיכולות שלך.
בהצלחה! (:
ועוד טיפים יעילים ניתן למצוא בתגית "ראיון עבודה" - שיהיה בהצלחה!
שלח לי פה הודעה בפרטי, היום אני לא יכול להתחבר לפייסבוק, אבל אם תרצה שאלות לאחר מכן אז שלח לי בהודעה ואתן את הפייס:)
באותו הנושא: