6 תשובות
לנסות ליצור איתו קשר
כמו, תשאלי אם היו שיעורים במקצוע...
מתי יש מבחן ב...
ואז לאט לאט תתחילו לדבר
למצוא נושאי שיחה, אם אתם באותה כיתה תנסי להתחבר לחברים משותפים שלו וכמובן ליזום דברים, כמו ללמוד למבחן או לעשות עבודה ביחד וכו' ואז כבר תתחילו לדבר לבד, אין לך מה לדאוג.
שואל השאלה:
אנחנו בכיתה ז כול הבנים כאלה מובכים מהכול
שואל השאלה:
הם מובכים להיות עם בנות
לנסות להתחיל לדבר.
באותו הנושא: