14 תשובות
הם לא לוקחים כמעט אף רעיון שהציעו ברצינות, סביר להניח שלא.
לא חושב אבל בהצלחה עם זה
שואל השאלה:
^ תודה על העידוד
^ תודה על העידוד
אנונימי
לא
מה הרעיון
שואל השאלה:
^
^
קישורים מצורפים:
לא, הם לא מגיבים לכלום שם.
זה מיותר. אין כל סיבה לעשות פטנט שכזה.
הנעץ משמש כדי שיותר אנשים יראו את השאלה כי היא כנראה חשובה בעיני אלו שנעצו. אין כל חובה לנעוץ.
הנעץ משמש כדי שיותר אנשים יראו את השאלה כי היא כנראה חשובה בעיני אלו שנעצו. אין כל חובה לנעוץ.
מלך,
אני איתך
אני איתך
לא וזה גם ככה רעיון מיותר
לא, לא חושבת
רעיון טוב, אבל אני לא חושבת שישארו
לא נראה לי שהם יעשו את זה,
אבל רעיון ממש נחמד...
אבל רעיון ממש נחמד...
רעיון דבילי, ויש להם הרבה עבודה וחיים, אז לא.
אנונימית
באותו הנושא: