5 תשובות
לפני
שואל השאלה:
עם אניעושה אחרי זה לא נורא?
עם אניעושה אחרי זה לא נורא?
אנונימית
בכלל לא, אני פשוט אוהבת להתקלח אחרי הלייזר אבל מה שיותר נוח לך
תעשי לפני
באותו הנושא: