3 תשובות
כל משקל בעיקרון הוא משקל בסדר, יפה ומעולה כל עוד זה לא מסכן את החיים שלכן/ם ולא בריא כמו רזון קיצוני והשמנה קיצונית
כן..
זה אחלה
באותו הנושא: