9 תשובות
היה מוריד לי אבל לא חושבת שהייתי פוסלת לגמרי
לא
אנונימית
לא
שואל השאלה:
למה לא... אנחנו רוסים אנחנו לא מאמינים באמונות שלכם. אז לא חתכו...
למה לא... אנחנו רוסים אנחנו לא מאמינים באמונות שלכם. אז לא חתכו...
אנונימית
אתה לא מאמין אבל אנחנו כן.
בטוח תמצא מישהי שזה לא מפריע לה
בטוח תמצא מישהי שזה לא מפריע לה
אנונימית
מה הקשר?
בגלל שההורים שלי עלו מרוסיה זה אומר שאני לא מאמינה?
בגלל שההורים שלי עלו מרוסיה זה אומר שאני לא מאמינה?
לא הייתי פוסלת.
לא
אנונימית
אגב,
שכבתי פעם עם מישהו שלא עבר ברית. בזמן זקפה אין הבדל, אבל אחר כך זה באמת נראה קצת מוזר.
שכבתי פעם עם מישהו שלא עבר ברית. בזמן זקפה אין הבדל, אבל אחר כך זה באמת נראה קצת מוזר.
באותו הנושא: