7 תשובות
אזמהה חיים פעם אחת
תאכלי , תהני , בשר זה טעים
בקטנה זה יפגע רק עוד 20 שנה שיהיה צורך בצינתור
כמח סיגריות סוג של הדאגה רק עוד כמה שנים
כמח סיגריות סוג של הדאגה רק עוד כמה שנים
מה הבעיה בהמבורגר יומיים ברצף
די גרוע אבל פשוט מעכשיו תשתדלי לא לאכול ככה
הלוואי עליי
גרוע אבל קורה
אכלתי היום המבורגר ופיצה חח
אכלתי היום המבורגר ופיצה חח
באותו הנושא: