3 תשובות
היה טעים היה איזה מלצר שקוראים לו דרור הוא מעולה
ליד בית האבות בכפר סבא
טעם עשיר
תדע לך שהמתוק הזה מתייחס אלינו באדיבות שכזו...
איש בובה נהדר !
אנונימי