3 תשובות
היה טעים היה איזה מלצר שקוראים לו דרור הוא מעולה
ליד בית האבות בכפר סבא
טעם עשיר
טעם עשיר
תדע לך שהמתוק הזה מתייחס אלינו באדיבות שכזו...
איש בובה נהדר !
איש בובה נהדר !
אנונימי
באותו הנושא: