7 תשובות
מה עם ספריי לשימור התוצאה?
תנסי את הסרום של נטורל פורמולה
אבל שמעי שאין כמו החלקה
שואל השאלה:
אני שמה סיליקון אחרי הפן/המחליק..אבל תהרגו אותי בכל זאת לא עוזר
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שאני חושבת שהשיער שלי חלש ואני לוקחת דווקא ברזל
אנונימית
גם לי זה קרה ואין שום דבר שניסיתי שהצליח לשמור על התוצאה במיוחד בקיץ זה היה סיוט ורק החלקה עזרה לי
למה את לא רוצה לנסות?
שואל השאלה:
כי אני לבנתיים לא עובדת ויש לי שיער ארוך וזו יותר הוצאה..
אנונימית
שואל השאלה:
וכן סיוט שזה לא תופס ..פעם תפס לי.. היום ,נראית כאילו התחשמלתי
אנונימית