6 תשובות
אם נכשלת רק בבגרות אחת אז זה בסדר יכולים לא להחשיב כי זה רק נכשל אחד וזאת תהיה בגרות מלאה
אני יודעת שאם נכשלים בבגרות אחת זה בסדר ולא משנה במה..
בסדר שידברו עד מחר מה לעשות לא כל אחד טוב ומצליח לקלוט מתמטיקה אז רק בגלל בגרות אחת מסכנה במתמטיקה יהרגו אותה? ולי אמרו להיכשל בבגרות אחת זה בסדר לא מחשיבים את זה וזאת עדיין תהיה בגרות מלאה
רק אם זה הנכשל היחידי שלך אז יש לך תעודת בגרות מלאה
אם זה הנכשל היחידי והציון הסופי הוא מ-40+ אז כן יש לך.
מותר להיכשל בבגרות אחת חוץ מלשון
בתנאי שהציון הוא בין 45-55 ושכל השאר ציונים עוברים