10 תשובות
חרא, זה קורה.
תנסי למצוא חברים אחרים אמיתיים.
ובכל מקרה, מוזמנת לדבר איתי בפרטי :)
אז,כנראה שהם לא באמת "חברים" שלך.
שואל השאלה:
אבל הם היחידים שהייתי איתם...
אנונימית
להתחיל להסתובב במקומות אחרים ולמצוא עוד חברים
שואל השאלה:
אני רק בת 14 איפה אני אסתובב?
אנונימית
אולי בפארק או תנסי להתחבר לילדים שלא התחברת אליהם לפני
יש מלא מסגרות שיכולות לקדם אותך, אם את גרה בתל אביב יש את שרונהאב למשל
תגידי למחנכת ולהורים
יש להם סיבה לא לדבר איתך?
שואל השאלה:
כן....הפיצו עליי שמועות לא נכונות
ועכשיו אף אחד לא מאמין לי שזה לא נכון
אנונימית