13 תשובות
1.80
אני 1.77
1.90+

הגובה שלי זה 1.80 נראלי
אלוהים ישמור לא מיצינו את השאלות האלה?

אני בת 15.
שואל השאלה:
הכוונה שלי במה הייתם פוסלים על גובה נמוך.
אנונימית
אז אפילו שזה לא נמוך אני רוצה מישהי שתעבור את ה70
?"
שואל השאלה:
אתה לא תצא עם מישהי 1.60?
אנונימית
לא מישהי שפחות מ175
לא.יצאתי ואני מתחרט על זה. אבל אני צריך ללכת עם גבוהות אחרת זה לא יעבוד
?"
אפילו גבוהות ממני
?"
פוסל על מתחת 1.55
אני 1.77
אזור ה1.30 , 1.70
לא הייתי פוסל אני מעדיף מישהי גבוההת
השאלה הנכונה היא מאיזה גובה הייתי יוצא, לפחות 70 כי חיים רק פעם אחת
?"
גובה לא משנה לי כל עוד היא לא עוקפת אותי בגובה אני יודע שזה נשמע מוזר (בנות אל תפגעו באמת)