26 תשובות
היה בסדר ולא התחפשתי
התחפשתי לצייד
לא התחפשתי.. היה נחמד. תודה.
מה איתך?
פורים שמח
הייתי אמורה להתחפש לאליאנה מהפסטיגל 2020 אבל בסוף לא היה לי מצב רוח ..
פופקורן
פורים עדיין לא היה, הוא ביום שלישי...
היום רק התחפשו.
היה בסדר, ואני מאמין שיהיה בסדר גם בפורים עצמו.
פורים שמח לכולם :)
גם אני איזה יופי
חד קרן
נסיכה ורודה והיה ממש ממש כיף חילקתי להמון אנשים טופי וזה שימח אותם
שלום לך, רציתי להעיר שעפ האקדמיה ללשון העברית לא משתמשים בסתם משפט במילה הנני אלא במילה אני...
התחפשתי למיני מאוס, היה נחמד
לא עשיתי כלום אבל העיקר אין בית ספר.
היה סבבה לגמריי, התחפשתי לספיידרמן :)
התחפשתי לשטן וחזרתי בוכה מכאבי מחזור באמצע היום
אנונימית
היה ממש כיף התחפשתי לחמנייה (חרוש אבל ממש יפה)
אנונימית
לבני גנץ
אנונימי
אוי נורא פשוט נורא התחפשתי לזומבי ואני ממש מתחרטת
סביר +
התחפשתי לבאטמן
היה כיף ממש והתחפשתי עם עוד 20 ילדים מהשכבה לתיבת נח
התחפשתי עם עוד שני חברות לפנטומימאיות
היה סבבה זה היה שווה את המסיבת פיגמות שעשינו
למילעל מזאת וזאתי
וחברה שלי לתותית
התחפשתי למכשפה והיה בסדר לקראת סוף היום
גם אני בבידוד ולא התחפשתי
אחות גם אני בבידוד אז לא הלכתי

נמאס לי ממש, העובדה שאני לא יכולה לנצל את החופש ממש מבאסת
היה ממש חזק,אני פשוט הלכתי עם וואנזי של גירפה
שואל השאלה:
זאת שכתבה שמשתמשים במילה הנני ולא אני.האן את עשית תואר בלשון ?
מצטערת להגיד לך אבל את לא נראת אישה משכילה .