4 תשובות
ארי?
לארי?
לארי?
אריאנה!
קראו לה ככה כי יש תוכנית שיש מלכה שקוראים לה אוריאנה.
קראו לה ככה כי יש תוכנית שיש מלכה שקוראים לה אוריאנה.
זה מהסרט פליקס החתול
אריה?
באותו הנושא: