11 תשובות
אני רוצה לקוות שכן. הזמן יוכיח לי:)
עוד לא מצאתי, רק הזמן יגיד.
כן, מצאתי בכיתה ב' בערך, אנחנו עד עכשיו חברות מאוד קרובות אף פעם לא רבנו, אין בינינו סודות או בעיות אף פעם
שואל השאלה:
זה כזה מבאס, אני לא מבינה אם הבעיה היא בי?? אי אפשר לסמוך על אף אחד וכולם נגררים...
זה כזה מבאס, אני לא מבינה אם הבעיה היא בי?? אי אפשר לסמוך על אף אחד וכולם נגררים...
עוד לא חושבת שמצאתי :(
ממש לא הבעיה ממש לא את זו החברה של היום שנורא קשה למצוא וכשמוצאים זה מזל, אני והחברה הכי טובה שלי חברות הכי טובות מהמעון בערך ומלא אומרים שזה מזל ענק שמצאתי חברה אמיתית כזאת
אנונימית
אין בך שום בעיה, זה מאוד תלוי בסביבה שלך אבל, זה ממש מבאס, כי את יכולה להיות בן אדם נפלא אבל אם בסביבה שלך יש רק אנשים שאי אפשר באצת להתחבר אליה כי הם לא טיפוסים נחמדים אז אי אפשר באמת להיות חברים טובים שלהם. מציעה לך להסתכל על האנשים סביבך ואולי תצליחי להתחבר למישהו, זה יקרה כשיגיע הזמן, את תיראי מי באמת נחמד כשתיראי אותו
עוד לא
לא יודעת לא כל כל מרגיש לי
חברות אמת זה כאלו שיגידו לך שדברים מציקים להן ויבואו לדבר איתך שיהיו איתך במצבים קשים והכי חשוב שתריבוו כי חברות שלא רבות משהו שם לא מסתדר
לא מצאתי