התחברות הרשמה

למה תצפיתניות מקבלות מדי בנים?

ואיזה עוד תפקידים יש שבנות מקבלות מדי בנים?
9 במרץ 2020, 18:57
תצפיתניותתפקידיםצה"לצבאחיילות    
2 תשובות
כי הן תומכות לחימה
s
sweet but a psycho
אני גם תומכת לחימה בחיל האוויר וקיבלתי מדי בנים.
B
Bridge of Hope
באותו הנושא:
תצפיתניות מקבלות מדי א בנים ונעליים גבוהות,אני מתגייסת לתפקיד שהוא מנתחת תצ"א בחיל מודיעין אני אקבל מדים ונעלי בנים?
תצפיתניות מקבלות מדים של בנים? ואפשר להצר את המדים?
באיזה בסיסים משבצים תצפיתניות?
תצפיתניות משרתות עם בנים?
זה נכון שתצפיתניות לא רואות בנים כמעט בכל השירות?
בנים, מוריד לכם מבת ששירתה כתצפיתנית?
למה פתאום יש כל כך הרבה שאלות על תצפיתניות?
תצפיתניות יוצאות הביתה עם נשק?
כמה זמן זה טירונות 02 (כנראה מורחב) של תצפיתניות?
להיות תצפיתנית מבלי לעבור סיווג בטחוני - אני יכולה לשרת בתור תצפיתנית מבלי לעבור סיווג בטחוני?
תצפיתניות נחשבות כגובניקיות או תומכות לחימה?