4 תשובות
גם לי
וגם אני לא עשיתי איבחון פשוט ביקשתי מהמורה שלי בתחילת שנה או בסוף שנה שעברה (אני כבר לא זוכרת) והוסיפו לי..
פשוט נגיד בצו ראשון לא יתנו לך הערכת זמן..(אם עוד לא היית), לצו ראשון תצטרכי איבחון
סרגל של תוספת זמן
שואל השאלה:
מה תיתן לי
אנונימית
את פשוט יכולה לבקש מהמורה שאחראית על זה שתתן לך