8 תשובות
לא לרשום, שיתקדם...
לא נראלי שיש לך משהוא להגיב
זה יוצא נואש כזה
אולי הוא לט עונה יש סיבה מסויימת?
זה יוצא נואש כזה
אולי הוא לט עונה יש סיבה מסויימת?
את יכולה לרשום- אתה מחובר וכנראה שראית את ההודעות ששלחתי באינסטגרם למה אתה לא עונה?
כפרה הוא לא שווה תזמן שלך את יותר טובה מזה
שואל השאלה:
כן יש זרימה בשיחות וזה אבל הוא מסנן ואז שולח הודעה כאילו הכל טוב וזה מעצבן כבר אז מה הוא רוצה? שלא ידבר איתי בכלל אם הוא מסנן
כן יש זרימה בשיחות וזה אבל הוא מסנן ואז שולח הודעה כאילו הכל טוב וזה מעצבן כבר אז מה הוא רוצה? שלא ידבר איתי בכלל אם הוא מסנן
אנונימית
שואל השאלה:
חחח סבבה אני מתעלמת מההודעה הבאה שלו
חחח סבבה אני מתעלמת מההודעה הבאה שלו
אנונימית
מקמק? וכן הוא עושה דווקא
שואל השאלה:
כתבתי מיקמק סתם כדי להראות שהוא מתחבר לכל מקום
כתבתי מיקמק סתם כדי להראות שהוא מתחבר לכל מקום
אנונימית