8 תשובות
לא לרשום, שיתקדם...
לא נראלי שיש לך משהוא להגיב
זה יוצא נואש כזה
אולי הוא לט עונה יש סיבה מסויימת?
את יכולה לרשום- אתה מחובר וכנראה שראית את ההודעות ששלחתי באינסטגרם למה אתה לא עונה?
כפרה הוא לא שווה תזמן שלך את יותר טובה מזה
שואל השאלה:
כן יש זרימה בשיחות וזה אבל הוא מסנן ואז שולח הודעה כאילו הכל טוב וזה מעצבן כבר אז מה הוא רוצה? שלא ידבר איתי בכלל אם הוא מסנן
אנונימית
שואל השאלה:
חחח סבבה אני מתעלמת מההודעה הבאה שלו
אנונימית
מקמק? וכן הוא עושה דווקא
שואל השאלה:
כתבתי מיקמק סתם כדי להראות שהוא מתחבר לכל מקום
אנונימית