18 תשובות
1. צריך להרים לאט לאט את הקלטת ולקראת הסוף לשלב גז שלא מתכבה לך
2.לא חייב לשלב את הגז
2.לא חייב לשלב את הגז
1. אתה נוגע בגז רק אחרי שאתה עוזב את הקלאץ
2. כשאתה מעביר הילוכים אתה עוזב את הגז לחלוטין
רק בשביל שתבין את ההגיון קלאץ מנתק את המנוע מהגלגלים
2. כשאתה מעביר הילוכים אתה עוזב את הגז לחלוטין
רק בשביל שתבין את ההגיון קלאץ מנתק את המנוע מהגלגלים
במצב של עלייה משתמשים בשניהם יחד , כמובן שצריך לשמור על איזון אחרת האוטו פשוט יכבה .
לא בעלייה היא רשמה
טעות שלי ^ , אם זה לא במצב של עלייה אין סיבה לגעת בגז תוך כדי שילוב הילוכים .
לא צריך לגעת בגז בכלל כל עוד הקלאץ לחוץ זה לא משנה אם זה בעלייה או לא לא יודע מה כולם מגיבים םה
לקראת הסוף של הקלאץ צריך ללחוץ גז גבר
שואל השאלה:
למה צריך ללחוץ לקראת הסוף של הקלאץ' גז?
למה צריך ללחוץ לקראת הסוף של הקלאץ' גז?
כדי שהרכב יסע פשוט ולא יתכבה
בעלייה חדה אם לא תתן גז ותעבוד רק עם קלאץ האוטו יכבה וזאת עובדה ...
גם במישור
יש לי רכב ידני אני יודע מה אני אומר
במישור זה ממש לא מדוייק , אני יכול לשלב לראשון לשחרר קלאץ והרכב יזיז את עצמו במהירות נמוכה .
אם תשחררו לאט את הקלאץ הרכב לא יכבה
שואל השאלה:
התכוונתי צריך להוסיף גז לקראת הסוף של הקלאץ' בהחלפת הילוכים (נגיד ו מ 2 ל 3)
לא מעצירה בעלייה כי זה ידוע שצריך
התכוונתי צריך להוסיף גז לקראת הסוף של הקלאץ' בהחלפת הילוכים (נגיד ו מ 2 ל 3)
לא מעצירה בעלייה כי זה ידוע שצריך
תחילת נסיעה לשחרר לאט קצאץ' ובאותו הזמן להוסיף גז, חוסך זמן מאשר לשחרר לאט קלאץ' ואז גז. (המורה שלי לימד אותי ככה לקראת הטסט)
בזמן העברת הילוכים אתה משחרר גז, לוחץ קלאץ', מעביר, לאט משחרר קלאץ' ומוסיף גז בהדרגה.
בזמן העברת הילוכים אתה משחרר גז, לוחץ קלאץ', מעביר, לאט משחרר קלאץ' ומוסיף גז בהדרגה.
את עכשיו בהילוך 1 את נוסעת טיפה בשביל לנצל את ההילוך מעבירה ל2 ,מנצלת את ההילוך מגיעה בערך ל40 קמש ואז מחליפה
אין אמת אחת לכל הרכבים, יש לך המון משתנים שצריכים לקחת בחשבון, ברכב שלי אם אני אשחרר רק את הקלאץ' בנסיעה הראשון על מישור הוא לא יזוז יותר מדי ופשוט יכבה, יש לי מנוע קטן, הרכב כבר די ותיק, לחייב לשלב גז בכדי לשמור עליו מונע ובתזוזה. מצד שני, ברכב של המטרה שלי בזמנו, לא הייתי חייב לשלב גז בראשון בתחילת נסיעה כי הרכב היה בעל מנוע חזק יותר, ויכול לבצע את זה.
במעבר הילוכים עצמו לא חייב לשלב גז, בהנחה שמדובר במישור כי הרכב בתנועה והסלד ישמר תקין עד מהירות מסוימת, מבחינת יעילות עדיף ללמוד לעבוד עם הגז והקלאץ' בהתאם לרכב אבל אין אמת אחת אחידה לכלל הרכבים.
במעבר הילוכים עצמו לא חייב לשלב גז, בהנחה שמדובר במישור כי הרכב בתנועה והסלד ישמר תקין עד מהירות מסוימת, מבחינת יעילות עדיף ללמוד לעבוד עם הגז והקלאץ' בהתאם לרכב אבל אין אמת אחת אחידה לכלל הרכבים.
באותו הנושא: