13 תשובות
שום בושם שלה
שואל השאלה:
אני בת...
אני בת...
אנונימית
moonlight
וואי כולם
כולם, אבל אני אוהבת את סוויט לייק קנדי
נראה לי כולם לול
cloud
מון לייט יש לי אותו
הרחתי את מונלייט, קלאוד, ארי וסוויט לייק קנדי
מבין אלה קלאוד הכי מומלץ לדעתי, אחרי זה ארי, אחרי זה מונלייט ואחרי זה סלק
אבל זה ממש תלוי בטעם.
קלאוד הוא כזה וניל עם קצת נגיעות קוקוס אבל לא חזקות וזה ריח ממש טוב. לארי יש ריח מתוק כזה וקצת קשה להסביר, מונלייט הוא פחות מתוק מארי ויותר פירותי והוא מריח ממש טוב, וסלק ממש מתוק. אז זה עניין של טעם
מבין אלה קלאוד הכי מומלץ לדעתי, אחרי זה ארי, אחרי זה מונלייט ואחרי זה סלק
אבל זה ממש תלוי בטעם.
קלאוד הוא כזה וניל עם קצת נגיעות קוקוס אבל לא חזקות וזה ריח ממש טוב. לארי יש ריח מתוק כזה וקצת קשה להסביר, מונלייט הוא פחות מתוק מארי ויותר פירותי והוא מריח ממש טוב, וסלק ממש מתוק. אז זה עניין של טעם
ארי
ari
אני אוהבת את ארי וקלאוד, לי יש את ארי ולאחותי קלאוד.
הרחתי גם את מונלייט וסוויט לייק א קנדי
ארי מתקתק כזה ומשהו בין ילדותי לבוגר, ריח נערי כזה ורענן
קלאוד טיפה יותר וונילי ובוגר אבל לא זקן
סוויט לייק א קנדי קצת קוקוסי אבל ממש מתקתק בקטע ילדותי
ומונלייט כל-כך מתוק שזה כואב, כאילו לקחו הרבה פרחים עם ריח מתקתק וערבבו עם קוקוס ו-ווניל, רק שבקושי מרגישים את הווניל והקוקוס
הרחתי גם את מונלייט וסוויט לייק א קנדי
ארי מתקתק כזה ומשהו בין ילדותי לבוגר, ריח נערי כזה ורענן
קלאוד טיפה יותר וונילי ובוגר אבל לא זקן
סוויט לייק א קנדי קצת קוקוסי אבל ממש מתקתק בקטע ילדותי
ומונלייט כל-כך מתוק שזה כואב, כאילו לקחו הרבה פרחים עם ריח מתקתק וערבבו עם קוקוס ו-ווניל, רק שבקושי מרגישים את הווניל והקוקוס
קלאוד לגמרי
באותו הנושא: