4 תשובות
נכון, בדיוק מה שאמרתי.
אנשים מפגרים
שואל השאלה:
אם אין להם פחד שלא יחזרו לפה
אנחנו בסוף סובלים מזה כשהם חוזרים
אנונימית
את באמת חשבת שישראלים ישבו בבידוד?
גם אותי זה מעצבן מאוד אבל אין מה לעשות עם זה כל כך לצערי, למרות שעכשיו החמירו את מצב בכל מה שקשור לזה
הטיסות לא מחזירות כסף ויש אנשים שקנו מזמן ואין להם החזר אז הם מעדיפים לנסוע, כנראה אין לה גם כל כך פחד מהקורונה