5 תשובות
מי אמר שזה לא בסדר?
ברור שזה בסדר
ברור שזה בסדר
זה בסדר גמור
שואל השאלה:
אבל תמיד זה יהיה "הוא לא ברמה שלך"
אבל תמיד זה יהיה "הוא לא ברמה שלך"
אנונימית
אין דבר כזה "הוא לא ברמה שלך"
מתוך חוסר בטחון אני אומרת אץ זה אפילו לעצמי, אבל בואי, אין דבר כזה תכלס, כולנו בני אדם.
תתעלמי מהיופי כי יופי זה לא משהו שאפשר לשלוט עליו, האישיות יותר חשובה, ואם הוא מסתכל רק על יופי אז מגיע לך יותר ממנו.
אם מישהו העיר לך פעם ואמר לך שמישהו לא ברמה שלך, אז תתעלמי, כי לתת לזה במה רק יעשה לך רע.
מתוך חוסר בטחון אני אומרת אץ זה אפילו לעצמי, אבל בואי, אין דבר כזה תכלס, כולנו בני אדם.
תתעלמי מהיופי כי יופי זה לא משהו שאפשר לשלוט עליו, האישיות יותר חשובה, ואם הוא מסתכל רק על יופי אז מגיע לך יותר ממנו.
אם מישהו העיר לך פעם ואמר לך שמישהו לא ברמה שלך, אז תתעלמי, כי לתת לזה במה רק יעשה לך רע.
אף אחד לא אומר דברים כאלה ואם אומרים לך ככה אז וטפ
באותו הנושא: