9 תשובות
פשוט תפגשי איתו פנים מול פנים ותדברו :)
פשוט תנסי להתקרב אליו ולדבר איתו בקטנה ומשם תזרמי ותראי לאן זה הולך
תנסי להתחבר לחברים שלו
שואל השאלה:
נכון ודי קשה לי בקטעים האלה זה לא כלכך פשוט לי
אנונימית
לא התכוונתי שזה קל.. פשוט ניסיתי להגיד שאם זה מה שאת רוצה ולפי מה שהבנתי גם הוא קצת בקטע שלך אז תלכי על זה
שואל השאלה:
374^ זהו שהוא האמת בכלל לא מודע לזה שאני מסתכלת עליו בצורה הזאת אולי הוא סתם חושב שאני מסתכלת עליו
ואין לי כלכך דרכים להתקרב אליו כי אין לי חברים ממש קרובים מהכיתה שלו
אנונימית
תנסי למצוא סיטואציות שאת יכולה להתחיל איתו שיחה
אני לא אומרת שזה קל ואם הייתי במקומך כנראה שגם אני הייתי אוכלת את עצמי על מה לעשות אבל אם זה מה שאת באמת רוצה אז תנסי לממש את זה בדרך כלשהי..
תעזרי אומץ לגשת אליו