7 תשובות
כנראה שלא
שואל השאלה:
אבל הפרש של 4 שנים זה לא כזהה הרבה לא?
אבל הפרש של 4 שנים זה לא כזהה הרבה לא?
אנונימית
הפרש גדול מדי, הוא עוד מעט מתגייס ולך יש עוד 4 שנים בבית ספר
זה די הרבה
בעוד כמה שנים את כבר מזמן תשכחי ממנו.
שואל השאלה:
טוב תכלס. כשאני חושבת על זה ככה את/ה כנראה צודק/ת^
טוב תכלס. כשאני חושבת על זה ככה את/ה כנראה צודק/ת^
אנונימית
נכון^
באותו הנושא: