4 תשובות
מבינה אותה, זה מעליב.
אפשר להבין אותן בהחלט זה מעליב, תכלס אתה מבין לבד למה הן צודקות רק מהתיאור שלך רואים שהן צודקות
אנונימית
מבינה אותה, גם אני הייתי נפגעת.
סתם קטנוניות בקטע של ה"הגב" אבל יכול להיות היא מקנאה שזה לא כמו פעם
באותו הנושא: