21 תשובות
כן אני בן 15 ויש לי 17
למה אתם אשכרה בודקים את זה
אתה שלי
אנונימית
כי ככה זה בנים חחח אם יהיה לך אומץ לשאול מישהו הוא ידע להגיד לך בדיוק כמה יש לו...^^
^^^זה כמו שבנות יודעות מה המידה של החזה
זה לא אותו דבר
שמע בנות חייבות חזיה (רובן) ובשביל לדעת מה המידה שהן צריכות הן צריכות למדוד כמה מידות ואז הן כבר יודעות את המידה
אנונימית
חח למה אתם בודקים???
כן
^^אני לא מבין מה הבעיה בלבדוק את זה
פעם ראשונה שבדקתי זה היה בגיל 11
אני לא מושג חחח סתם בשביל לדעת... וזה דיי באסה שיש לך קטן וגם לעשות לעשות פלקס על אחרים אם יש לך גדול אני מת על לעשות פלקס על חברים חחח(;
מה זה פלקס?
אנונימית
סוג של להשוויץ/ להתרברב כזה...
אני לא מבינה למה אתם בכלל בודקים את זה או משוויצים בזה
אנונימית
הכי כיף לעשות פלקס על מי שיש לו קטן
^ מסכים עם כל מילה
^^^שתגיעי לגיל 14-15 תביני
מי שכתבת שאני יגיע לגיל 14-15 אני יבין אז לא זה גם לא מעניין אותי הדברים האלה זה לא שזה דוחה אין לי בעיה עם זה פשוט זה לא מעניין אותי
אנונימית
תאמין לי את עוד תשתני... תגדלי ותחכימי את רק בת 12 ויש לך הרבה מה ללמוד כמו לכל בן אדם ועם השנים צוברים ידע ונסיון...
יש לי ידע וניסיון בעזרה ראשונה לחיות פצועות אני מטפלת בהם כל הזמן למרות הגיל
בלי קשר יש לי חבר זה מענין אותי הגודל ? לא!
אנונימית
יופי לך כל הכבוד!!!