8 תשובות
יומיים אולי
שבוע אבל זאת הייתה החלטה טובה
לקח לי כלום זמן להתרגל, אני אף פעם לא הצלחתי להתרגל לאנדרואיד דווקא ולכן החלפתי
לא הרבה,
למדתי עם אייפד לפני אז היה לי יותר קל
לאחותי היה אנדרואיד. לקח לה שבועיים לשלוט כמוני כמעט.
לקח בערך שבוע וחצי
לקח לי איזה שבועיים בערך להתרגל
אנונימית
וואי מלא איזה חודש. אבל אני לא מתחרטת שעברתי