4 תשובות
אם באלך
נב. סרביה זה לא המדינה ה-52 של ארה"ב
נב. סרביה זה לא המדינה ה-52 של ארה"ב
שואל השאלה:
יש לי את היכולת לגור שם אבל מעשנים בתוך משרדים, בתי קפה וכ' אז לא נראה לי שאני רוצה..
יש לי את היכולת לגור שם אבל מעשנים בתוך משרדים, בתי קפה וכ' אז לא נראה לי שאני רוצה..
אנונימי
מה שרשמתי,
לא פלא ש-סרבים רבים מהגרים למקומות הרבה יותר טובים בעולם
למשל: ציריך (שוויץ) מפוצצת סרבים !
ולא פלא ש-סרבים שמים לעצמם מטרה לחיות במקום הטוב בעולם
לא פלא ש-סרבים רבים מהגרים למקומות הרבה יותר טובים בעולם
למשל: ציריך (שוויץ) מפוצצת סרבים !
ולא פלא ש-סרבים שמים לעצמם מטרה לחיות במקום הטוב בעולם
לא,
הם די מפגרים בהרבה דברים
המון שחיתות גם רצה שם
חוסר פיתוח שבולט
הם די מפגרים בהרבה דברים
המון שחיתות גם רצה שם
חוסר פיתוח שבולט
באותו הנושא: