6 תשובות
יצא כבר ?
שואל השאלה:
אה אמ לא נראה לי
אה אמ לא נראה לי
אנונימית
אני הבנתי שזה story mode כאילו כל האיבנטים ועוד סיפורים..
אם יש לך אוברוואטצ את תקבלי אוברוואטצ 2 בחינם בלי story mode ואז אפשר לשדרג. יהיה גם מנוע חדש למשחק זה הסיבה העיקרית שהם קוראים לזה אוברוואטצ 2. עדיין לא יצא אבל נדמה לי יצא בקיץ.
אוברוואטצ כבר לא יהיה דבר, רק אוברוואטצ 2
שואל השאלה:
לא שמעתי שימכרו אותו בנפרד^^
לא שמעתי שימכרו אותו בנפרד^^
אנונימית
באותו הנושא: