13 תשובות
לא...
לא
לג
טעות,אני עושה כי סתם אוהבת את זה. אבל כל אחת תחליט מה לעשות.
לא
לא
למי אכפת מה אחרים חושבים על הציפורניים שלך
למי אכפת מה אחרים חושבים על הציפורניים שלך
ואו ממש לא, כן מי שעושה ציפורניים נחשבת יותר מטופחת אבל זה לא אומר שמי שלא היא מוזנחת . לדעתי זה הרבה יותר יפה ומוסיף אבל זה כל אחת והבחירה שלה לול
בכלל לא לדעתי היום צובעים כל דבר למה גם את הציפורניים בכל מקרה זה ממש ממש לא מוזנח
ממש לא
אני עושה כי אני אוהבת ציפורניים אחרת אני כוססת
אני עושה כי אני אוהבת ציפורניים אחרת אני כוססת
לא.. אן בחורה לא אוהבת לעשות ציפורנים זה אומר שהיא אמיתית עם עצמה ועושה מה שהיא אוהבת ולא הולכת עם הזרם :]
ממש לא
אני לא עושה כלום רק דואגת שלא יהיו ארוכות אבל גם לא מכניסה אותן ממש פנימה זה מזעזע
אנונימית
לא מחייב אבל אם אחת יש לה כל הזמן ליכלוכים מתחת לציפורן או המצב של הציפורן לא נראה בריא,פטרת ,זה כן נקרא הזנחה
באותו הנושא: