התחברות
הרשמה
בנים איזה הודעות אתם שולחים למישהי שאתם בעניין שלה?
13 במרץ 2020, 08:21
הודעות
התאהבות
תשובה אחת
מנסה לפתח שיחה ארוכה ומעניינת
ש
שם מומצא ומקורי
באותו הנושא:
בנים שאתם שולחים בפעם הראשונה למישהו הודעה בסטיפס אתם כותבים היי ?
יש מצב שעכשיו בנים שולחים לי מלא הודעות פה בסטיפס רק כי שמתי פרופיל?
תמיד בנים שולחים לי הודעות, שולחים עוקב, מדברים טיפה ואז נעלמים.
בנים, זה מוריד לכם אם בת עונה לכם ישר כשאתם שולחים הודעות?
למה בנים פה שולחים לי הודעות אם אין לי תמונה? אמורים לשלוח למישהי ששמה תמונה שלה בתכלס
בנים אתם שולחים הודעות כאן רק לבנות?בנות אתן שולחות רק לבנים?
אם בטעות הייתם שולחים למישהי שדיברתם מזמן בוואטסאפ הודעה הייתם מוחקים אותה או רושמים סליחה בטעות?
בנים למה אתם שולחים למישהי הודעה היא עונה לכם ואתם מסננים ?
למה בנים לא שולחים לי הודעות ראשונים?
רקלבנות- כשאתם מפרסמות בחברים לעט משהו כמה בנים שולחים לכם הודעות?
למה בזמן האחרון בנים בקושי שולחים הודעות?